Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 62  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0008784 xvyp^"
  1. Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu [rukopis] / Miroslav Tichota   .  2011 . 83 l., [4] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  2. Analýza internetového marketingu v České Republice [rukopis] = Analysis of internet marketing in the Czech Republic / Michal Jonák   .  2008 . 47 l., 2 l. obr. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  3. Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o. / Jan Nachmüller   .  2015 . 51 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  4. Analýza vybraných nástrojů internetu jako média pro marketingové účely [rukopis] = Analysis of selected internet tools like medium for marketig purposes / Jitka Hoření   .  2008 . 65 l., 7 l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  5. Aplikace marketingového plánu pro společnost nabízející své produkty prostřednictvím sítě internet : [rukopis] Iveta Březinová   .  2005 . 67 s., 8 s. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  6. Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích / Jan Vlach   .  2019 . 97 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  7. Hodnocení zvukové stránky mluvených projevů youtuberek prezentujících produkty pro ženy / Tereza Slámová   .  2021 . 54 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  8. Inovace online marketingové strategie společnosti / Pavel Knotek   .  2019 . 92 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  9. Internet a jeho využití v podnikání : [rukopis] Lucie Žáčková   .  2005 . 63 s., 9 s. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  10. Internet jako moderní nástroj marketingové komunikace [rukopis] / Jiří Prodan   .  2006 . 48 l., 29 l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.