Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0002747 xcla^"
  1. Agro-tourism in lower silesia - the case of Klodzko region / Przemyslaw Tomczak   .  Regional development and planning Regional Development and Planning.s. 58-65.
    článek
  2. Clustering as a possible method of boosting rural development / Miroslava Lungová   .  Liberec Economic Forum.Liberec Economic Forum 2009.s. 210-218.
    článek
  3. Efforts for regional development assistance in Czech tourism : Czech Tourist Authority projects / Jiří Vágner   .  Roč. 35, č. 2 (2000), s. 53-66.Acta Universitatis Carolinae.
    článek
  4. Impact of seasonal variations on tourism businesses in Slovakia and Czech Republic / Peter Laco, Martina Bukovská   .  Applications of mathematics and statistics in economy Applications of Mathematics and Statistics in Economy.s. 257-268.
    článek
  5. Jedinečné rozvojové zdroje cestovního ruchu v příhraničí České republiky / Václav Lednický   .  Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa (Katovice, Polsko.Vliv malých a středních podniků na sociálně-ekonomické prostředí regionu.s. 97-103.
    článek
  6. Malé a stredné podniky : záruka regionálneho rozvoja / Alena Daňková   .  Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa (Katovice, Polsko.Vliv malých a středních podniků na sociálně-ekonomické prostředí regionu.s. 29-33.
    článek
  7. Přeshraniční spolupráce euroregionů Labe a Egrensis v oblasti cestovního ruchu / Pavel Pešek   .  Člověk v pohraničí.s. 225-229.
    článek
  8. Suitainable tourist industry as a long-term prosperity in the development of a territory / Iveta Honzáková, Světlana Myslivcová   .  Liberec Economic Forum.Liberec Economic Forum 2009.s. 126-134.
    článek
  9. Tourism service quality : implementing the standards for achieving the competitive advantage / Lenka Půlpánová   .  Liberec Economic Forum.Liberec Economic Forum 2009.s. 327-335.
    článek
  10. Výzkum v oblasti cestování polských, německých a českých turistů / Iveta Honzáková, Andrea Krausová, Pavel Strnad   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 34-38.
    článek

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.