Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 12  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth 0169314 xkni^"
  1. Brain-based learning : teaching the way students really learn / Eric Jensen, Liesl McConchie   .  Thousand Oaks, California : Corwin, [2020]  ©2020 . xvi, 222 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  2. Efektivní výukové nástroje pro učitele : strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka = The teacher's toolkit : raise classroom achievement with strategies for every learner / Paul Ginnis ; ilustroval Les Evan ; z anglického originálu The teacher's toolkit raise classroom achievement with strategies for every learner ... přeložila společnost Lingea, s.r.o.   .  Praha : Euromedia Group : Čtení pomáhá : Edukační laboratoř, 2019 . xxiii, 365 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    kat. matematiky PřF00/100
    volný výběr00/010
  3. Efektivní výukové nástroje pro učitele : strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka = The teacher's toolkit : raise classroom achievement with strategies for every learner / Paul Ginnis ; ilustroval Les Evans ; z anglického originálu The teacher's toolkit raise classroom achievement with strategies for every learner ... přeložila společnost Lingea, s.r.o.   .  [Praha] : ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s., [2017]  ©2017 . xxiii, 365 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  4. Finanční gramotnost v kontextu rozvoje celoživotního učení dospělých : andragogické, metodické a psychologické souvislosti / Ivan Bertl   .  Praha : Česká andragogická společnost, 2016 . 176 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr60/000
  5. How learning works : 8 research-based principles for smart teaching / Marsha C. Lovett, Michael W. Bridges, Michele DiPietro, Susan A. Ambrose, Marie K. Norman ; foreword by Richard E. Mayer   .  Hoboken, New Jersey : Jossey-Bass, A Wiley Brand, [2023]  ©2023 . xxvii, 308 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    CH - Šmídl Mgr.00/100
  6. Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga / Nora Gavendová   .  Praha : Grada, 2021 . 96 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    FE - Pecharová Mgr.00/100
    volný výběr10/010
  7. Metodika badatelsky orientované výuky : metodické materiály podporující rozvoj badatelských dovedností žáků a studentů   .  Ústí nad Labem : Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2015 . 10 svazků (268 stran)
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/020
  8. Proč žáci nemají rádi školu? : kognitivní psycholog vysvětluje principy myšlení a jejich využití ve třídě / Daniel T. Willingham ; z anglického originálu Why don't students like school? ... přeložila Jitka Šišáková   .  Praha : Edukační laboratoř : Published, 2023 . 237 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    FY - Králík Mgr.00/100
    volný výběr20/010
  9. Psychodidaktické aplikace pedagogicko-psychologických východisek : KPG/0327 / Jaroslav Říčan   .  Ústí nad Labem : Univerzitní centrum podpory pro studenty se specifickými vzdělávacími potřebami, 2013 . 109 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  10. Psychodidaktické pojetí kurikulárního a mediačního kontextu edukace / Jana Duchovičová, Jiří Škoda a kol.   .  Ústí nad Labem :  Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem,  2013 . 290 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr20/000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.