Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth 0146677 xkni^"
  1. Dítě a přírodní zákony : převratná metoda vzdělávání pro předškolní děti / Céline Alvarezová ; z francouzského originálu Les lois naturelles de l'enfant ... přeložila Hana Jovanovičová   .  Praha : Knižní klub, 2018 . 286 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  2. Dotazníky k sebehodnocení žáka / Antonín Mezera   .  Praha : Raabe - Společnost pro kvalitní vzdělávání, [2015]  ©2015 . 82 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  3. Koučovací přístup v práci učitele : příručka / Václav Šneberger   .  Ostrava :  Repronis,  2012 . 17 s.
    Koučovací přístup v práci učitele
  4. Mapování stylu žákova učení / Antonín Mezera, Jitka Topičová   .  Praha : Raabe - Společnost pro kvalitní učení, 2015  ©2015 . 112 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr01/000
    Mapování stylu žákova učení
  5. Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce / Martin Chvál, Hana Kasíková, Josef Valenta   .  Praha :  Karolinum,  2012 . 112 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  6. Rozvoj učitele a péče o sebe / Dita Janderková   .  Praha : Raabe, 2019 . 131 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  7. Zraková paměť u žáků se sluchovým postižením = Visual memory of pupils with hearing impairment / Miroslava Kotvová   .  Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018 . 117 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  8. Žáci potřebují přemýšlet : co pro to mohou udělat jejich učitelé / Lenka Krejčová   .  Praha :  Portál,  2013 . 174 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    FY - Hejnová dr.00/100
    volný výběr10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.