Výsledky vyhledávání
- (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold . Praha : Grada, 2006 . 159 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 1/0 0 0 - Beruflich in Tschechien : Trainingsprogramm für Manager, Fach- und Führungskräfte / Sylvia Schroll-Machl, Ivan Nový . Göttingen : Vandenhoeck & Ruprecht, 2002 . 144 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace kat. germanistiky FF (mediotéka) 0 0/1 0 0 - Chování podniku v globalizujícím se prostředí / Eva Kislingerová, Ivan Nový a kol. . Praha : C.H. Beck, 2005 . xxvii, 422 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 1/0 0 0 - Interkulturální management : lidé, kultura a management / Ivan Nový . Praha : Grada, 1996 . 144 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 5 0/0 0 0 - Interkulturní komunikace v řízení a podnikání / Ivan Nový, Sylvia Schroll-Machl & kol. . Praha : Management Press, 2003 . 183 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace kat. germanistiky FF (mediotéka) 0 0/1 0 0 - Interkulturní komunikace v řízení a podnikání / Ivan Nový, Sylvia Schroll-Machl & kol. . Praha : Management Press, 2001 . 183 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace kat. politologie a filozofie FF 0 0/1 0 0 - Interkulturní komunikace v řízení a podnikání / Ivan Nový, Sylvia Schroll-Machl & kol. . Praha : Management Press, 1999 . 183 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad E 1 0/0 0 0 - Interkulturní komunikace v řízení a podnikání : česko-německá / Ivan Nový, Sylvia Schroll-Machl . Praha : Management Press, 2007 . 161 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 1/0 0 0 - Manažerská psychologie a sociologie / Eva Bedrnová, Eva Jarošová, Ivan Nový a kol. . Praha : Management Press, 2012 . 615 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 0 0/0 1 0