Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 25  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^ujep_us_auth m0514004^"
  1. Aplikační úlohy ve výuce matematiky na SŠ / [rukopis] Radka Beránková   .  1999 . 53 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  2. Diferenciální rovnice - cvičení / Petr Eisenmann   .  Ústí n. L. :  Pedagogická fakulta Ústí n. L.,  1990 . 177 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad F240/000
    volný výběr111/000
  3. Diferenciální rovnice v praxi [rukopis] / Vladislav Jedlička   .  2006 . 37 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  4. Forming the infinity concept through overcoming obstacles / Jiří Cihlář, Petr Eisenmann, Magdalena Krátká   .  Ústí nad Labem :  Jan Evangelista Purkyně University in Ústí nad Labem,  2013 . 76 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr40/000
  5. Grafický přístup při řešení úloh ze školské matematiky [rukopis] / Radek Pluhař   .  2009 . 78 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  6. Infinitezimální cítění studentů středních škol / [rukopis] Josef Bidlo   .  2001 . 42 listů, [67] listů příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  7. Matematické úlohy jinak / [rukopis] Vladimíra Dolenská   .  2000 . 86 listů, [4] listy text. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  8. Matematika a origami [rukopis] / Libor Beldík   .  2020 . 151
    kniha
  9. Matematika ve městě / [rukopis] Martina Töpferová   .  2003 . 30 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  10. Mohutnost a ohraničenost množin v představách žáků na prvním stupni základní školy / [rukopis] Pavla Boučková   .  2003 . 75 l., [12] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.