Výsledky vyhledávání
- (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold . Praha : Grada, 2006 . 159 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 1/0 0 0 - 25 typů lidí : jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat / František Bělohlávek . Praha : Grada, 2016 . 175 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling . Praha : Grada, 2003 . 192 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Analýza dat v manažerském rozhodování / Richard Hindls, Stanislava Hronová, Ilja Novák . Praha : Grada, 1999 . 358 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 2 0/0 0 0 sklad E 1 0/0 0 0 - B2B Internetová tržiště : revoluce v obchodování mezi firmami / Arthur B. Sculley, W. William A. Woods . Praha : Grada, 2001 . 187 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Destinační management : umění rozvíjet destinaci / Andrea Holešinská . [Brno] : MUNI ; Praha : Grada, 2022 . 336 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler . Praha : Grada, 2003 . 236 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji / Vojtěch Bednář . Praha : Grada, 2018 . 105 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Jak organizovat a řídit úspěšný prodej / Jana Lyková . Praha : Grada, 2002 . 199 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Jak psát reklamní text / Zdeněk Křížek, Ivan Crha . Praha : Grada, 2003 . 190 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 1 0