Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 487  
Váš dotaz: Konspekt - skupina konspektu = "^339^"
  1. 10 kroků k obchodnímu úspěchu : mentální trénink pro rozhodování ve stresu / Christoph Wahlen ; [překlad Tomáš Kurka]   .  Praha :  Grada,  2012 . 239 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  2. 10 zlatých pravidel prodeje / Ivan Bureš   .  Praha :  Management Press,  1995 . 120 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad D10/000
  3. Abeceda obchodníka. 1, Základy obchodu   .  Praha :  Radix,  1996 . 93 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad D10/000
  4. Abeceda obchodníka. 2, Doprava   .  Praha :  Radix,  1996 . 88 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad D10/000
  5. Adaptace marketingové strategie dánské farmaceutické firmy H. Lundbeck A/S pro trh České republiky [rukopis] / Zuzana Náměstková   .  2010 . 54 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  6. Advanced marketing management : principles, skills and tools / Nikolaos Dimitriadis, Neda Jovanovic Dimitriadis, Jillian Ney   .  London : Kogan Page, 2019 . xxvii, 283 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    MG - Jánská Mgr.00/100
  7. American Business English : Dictionary :   .  [Praha :  Úlehla English Independent,  1991] . 46 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad B30/000
  8. Analýza a komparace multi-level marketingu a pyramidových her [rukopis] = The analysis and comparation of multi-level marketing and pyramid sales schemes / Lenka Bučilová   .  2007 . 48 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  9. Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic [rukopis] = The analysis and the concept of marketing strategy of GGP Czech Republic / Monika Mervartová   .  2010 . 77 l., 3 l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  10. Analýza a prognóza trhu nových osobních automobilů v ČR : [rukopis] Petr Lehnert   .  2005 . 77 s., 1 s. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.