Košík

  Odznačit vybrané:   0
  1. Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová   .  Praha :  Oeconomica,  2009 . 206 s.
  2. Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka   .  Praha :  Oeconomica,  2002 . 209 s.
  3. Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta   .  Praha :  Oeconomica,  2007 . 194 s.
  4. Retail marketing : (přepracované vydání) / Milan Postler, Vladimír Bárta   .  Praha : Press21, [2020]  ©2020 . 150 stran
  5. Retail marketing / Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler   .  Praha :  Management Press,  2009 . 326 s.
  6. Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka   .  Praha :  Oeconomica,  2007 . 254 s.
  7. Výzkum trhu a chování spotřebitele : určeno pro stud. všech fakult VŠE Praha / Vladimír Bárta, Hilda Bártová   .  Praha :  Vysoká škola ekonomická,  1993 . 72 s.
  8. Výzkum trhu v německém jazyce / Hilda Bártová, Vladimír Bárta   .  Praha :  Oeconomica,  2004 . 215 s.
  9. Lamatová, Ivana
    Soubor osobních jmen a jmen rodin (rodů)
    (1) - Vysokoškolské práce
    osoba

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.