Počet záznamů: 1
Kreativní výzkum
Unifikovaný název Creative research. Česky Údaje o názvu Kreativní výzkum : teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví / Hilary Collinsová ; přeložil Vít Mlejnek Osobní jméno Collins, Hilary (autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Institut umění - Divadelní ústav ; Brno : Barrister & Principal, 2017 Fyz.popis 207 stran : ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-7008-386-4 (Institut umění - Divadelní ústav ; brožováno) 978-80-7485-125-4 (Barrister & Principal ; brožováno) : Kč 245,00 Edice Kultura & arts management Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Mlejnek, Vít (překladatel) Předmět.hesla kreativní průmysl * vědecký výzkum * odborné písemné práce - metodologie * vědecké práce - metodologie * creative industries * scientific research * professional papers - methodology * scientific reports - methodology Forma, žánr příručky * handbooks and manuals Konspekt 00 - Věda. Všeobecnosti. Základy vědy a kultury. Vědecká práce MDT 338.4:7.05 * 001.891 * 378.2 * 001.81/.87 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 29281 3300048141 kat. výtvarné kultury PF pouze prezenčně
Počet záznamů: 1