Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a public relations
Údaje o názvu Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015 Fyz.popis 118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm ISBN 978-80-246-3075-5 (brožováno) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Halada, Jan, 1942- (editor) Předmět.hesla marketingová komunikace * public relations * oborová terminologie * communication in marketing * public relations * terminology (professional) Forma, žánr terminologické slovníky * výkladové slovníky * terminological dictionaries * explanatory dictionaries Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:316.77 * 659.4 * 81'373.46 * (038)81 * (038.072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 25777 3300042972 volný výběr P750 2015 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1