Počet záznamů: 1  

Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

  1. Údaje o názvuMarketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem [rukopis] / Kamila Šťastná
    Osobní jméno Šťastná, Kamila, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis46 l., [4] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Helena Michajlovská
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový výzkum * dotazování
    Předmět.heslamarketingový mix konkurence SWOT analýza marketing tools rival marketing inquiry SWOT analysis
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005.52 * 303.62 * 316.776 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170356
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 34483300703448sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.