Počet záznamů: 1
Jak zákazník vnímá značku
Údaje o názvu Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný] Osobní jméno Du Plessis, Erik (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2011 Fyz.popis 256 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-3529-7 (brož.) Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Originál Branded mind Předmět.hesla neuromarketing * spotřebitelské chování * obchodní značky * marketing - psychologické aspekty * psychologie reklamy * neuromarketing * consumer behavior * brand name products * marketing - psychological aspects * psychology of advertising Forma, žánr populárně-naučné publikace * popular works Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:159.91 * 366.1 * 658.626 * 658.8 * 159.98:659.1 * 159.9 * (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info U-EK 48 4343004466 volný výběr P770 2011 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1