Počet záznamů: 1  

Psychologické aspekty reklamy

  1. Údaje o názvuPsychologické aspekty reklamy [rukopis] / Pavla Pospíšilová
    Osobní jméno Pospíšilová, Pavla, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis47 l., [2] l. příl. : grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * noviny * časopisy
    Předmět.heslaTisková reklama obsah forma Print ad newspaper magazines content form
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 070.48 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159252
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 56504212134563sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.