Počet záznamů: 1  

Pracovní spokojenost v kontextu stylů řízení v organizacích sociálních služeb

  1. Údaje o názvuPracovní spokojenost v kontextu stylů řízení v organizacích sociálních služeb / David Líbal
    Osobní jméno Líbal, David, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis74 stran + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Jitka Laštovková. Oponent Eva Pavlíková
    AbstraktTématem práce je hledání souvislostí mezi uplatňovaným stylem řízení vedoucího pracovníka a pracovní spokojeností jeho podřízených. Cílem je zjistit, jaký styl řízení evokuje vyšší pracovní spokojenost u vybraných zaměstnanců sociálních služeb. Za tímto účelem byla použita kvalitativní výzkumná metoda polostrukturovaného rozhovoru a metoda skupinového rozhovoru. Šetření proběhlo u zaměstnanců tří sociálních služeb protidrogové prevence, kterými jsou kontaktní centrum, terénní program a adiktologická ambulance. Výzkumem bylo zjištěno, že vedoucí kontaktního centra aplikuje diktátorský styl řízení, vedoucí terénního programu aplikuje vstřícný styl řízení a vedoucí adiktologické ambulance aplikuje paternalistický styl řízení. Vysoká míra pracovní spokojenosti byla shledána u zaměstnanců adiktologické ambulance a terénního programu. Naopak nízká míra pracovní spokojenosti byla zjištěna u zaměstnanců kontaktního centra. Výzkumem bylo dále zjištěno, že nástroj supervize je v sociálních službách využíván při zprostředkování k řešení konfliktů mezi vedením služby a zaměstnanci.
    The topic of the work is the search for connections between the applied management style of a manager and the job satisfaction of his subordinates. The aim is to find out what management style evokes higher job satisfaction among selected social services employees. For this purpose, a qualitative research method of semi-structured interview and group interview method were used. The survey was conducted among employees of three social drug prevention services, which are a contact center, a field program and an addictology clinic. The research found that the head of the contact center applies a dictatorial style of management, the head of the field program applies a supportive style of management and the head of the addictology clinic applies a paternalistic style of management. A high level of job satisfaction was found among the employees of the addictology clinic and the field program. On the contrary, a low level of job satisfaction was found among contact center employees. The research also found that the tool of supervision in social services is used in mediation to resolve conflicts between service management and employees.
    Dal.odpovědnost Laštovková, Jitka (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Pavlíková, Eva (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla pracovní spokojenost * sociální služby * adiktologie
    Předmět.hesla řízení * styly řízení * zaměstnanci * kontaktní centrum * terénní program * adiktologická ambulance * job satisfaction * management * management styles * employees * social services * contact center * outreach program * addiction clinic
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt331 - Práce
    MDT331.101.32 * 364-7 * 159.97 * 364.692 * 613.81/.84 * 616.89-008.48 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00189281
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 144873300714487sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.