Počet záznamů: 1  

Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji

  1. Údaje o názvuKomparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji / Petra Zemancová
    Osobní jméno Zemancová, Petra, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis53 stran : barevné ilustrace
    PoznámkyVedoucí práce Tomáš Sýkora. Oponent Jan Holub
    AbstraktBakalářská práce se zabývá regionálními produkty, jednotlivými nákupními kanály těchto produktů, jejich přínosy a bariérami, a také využíváním potenciálu sociálních sítí v oblasti regionální produkce. Přestože jsou regionální produkty na trhu spíše okrajovou záležitostí, mají řadu pozitivních aspektů pro spotřebitele, pro producenty i pro rozvoj regionu. Nabízejí se tři základní způsoby prodeje regionálních produktů. Každý spotřebitel si tak může vybrat ten způsob, který odpovídá jeho preferencím. V rámci bakalářské práce bylo na příkladu jednoho regionálního producenta a jeho produktů zhodnoceno, jak jsou jednotlivé nákupní kanály využívány z pohledu producenta i spotřebitele. Přestože spotřebitelé nejvíce upřednostňují osobní prodej z důvodu přímého kontaktu s producentem, výsledky ukázaly, že největší odbyt produktů sleduje producent prostřednictvím portálu SCUK.
    The bachelor thesis deals with regional products, individual purchasing channels of these products, their benefits and barriers, as well as the use of the potential of social networksin the field of regional production. Although regional products are rather marginal in the market, they have a number of positive aspects for consumers, producers and the development of the region. There are three basic ways to sell regional products. Each consumer can choose the method that suits their preferences. In the bachelor's thesis, the example of one regional producer and his products was analysed, how the individual purchasing channels are used from the perspective of both the producer and the consumer. Although consumers prefer personal sales due to direct contact with the producer, the results show that the producer monitors the largest sales of products through the SCUK portal.
    Dal.odpovědnost Sýkora, Tomáš (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Holub, Jan (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního rozvoje a veřejné správy (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla regionální výrobky * spotřebitelské chování * marketingová komunikace
    Předmět.hesla Ústecký kraj (Česko : 2000-)
    Předmět.hesla spotřebitel * producent * regionální produkt * lokální ekonomika * sociální sítě * reklama * regionální ocenění * consumer * producer * regional product * local economic * social media * advertisement * regional awards
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT(437.315) * (437.15) * 658.626-027.541 * 366.1 * 658.8:316.77 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187159
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 139523300713952sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.