Počet záznamů: 1  

Možnosti a meze využití prvků distanční výuky u žáků s dyslexií na 1. stupni základní školy

  1. Údaje o názvuMožnosti a meze využití prvků distanční výuky u žáků s dyslexií na 1. stupni základní školy / Karolína Zajíčková
    Osobní jméno Zajíčková, Karolína, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis72 listů : grafy
    PoznámkyVedoucí práce Jiří Škoda. Oponent Jaroslav Říčan
    AbstraktBakalářská práce se zabývá možnostmi a mezemi využití prvků distanční výuky u žáků na 1. stupni základní školy, konkrétně ve 4. a 5. ročníku. V teoretické části práce je nastíněna historie distančního vzdělávání a dále jsou definovány pojmy související s distanční výukou - online a offline výuka, synchronní a asynchronní výuka a další. Dále je věnována pozornost charakteristice věkového období a dyslexii - její definici a specifikům práce s dětmi s touto diagnózou. Cílem praktické části práce bylo zjistit, zda se děti s dyslexií dokážou za pomoci metod využívaných během distanční výuky naučit předložené učivo - konkrétně kategorie sloves. Práce vyhodnocuje test znalostí, který byl dětem předložen během distanční výuky po probrání příslušné látky, a dotazník zaměřený na zájem dětí o takto koncipovanou výuku. Výsledky ukazují, že se dětem při distanční výuce nepodařilo osvojit si učivo v takové míře, jako tomu bylo při výuce prezenční. Ve výzkumné části je zahrnuto dohromady 84 respondentů, z nichž se 54 zúčastnilo šetření během distanční výuky a zbylých 30 šetření během výuky prezenční. Distanční výuku většina z nich hodnotí kladně, ale uvádějí, že by upřednostnily přítomnost ve škole.
    This bachelor thesis focused on ways and limits of using elements of distance education of students first grade of elementary school, espeially 4. and 5. grade. The theoretical part of work describes the history of distance education and also terms are defined there - online and offline education, synchronous and nonsynchronous education and more. It describes children age period and dislexia. The practical part finds out if children with dislexia are able to learn namely verb categories during distance education when methods are applied. The bachleor thesis evaluates the knowledge test given during distance education and the survey about interest in distance education. Results show children didn´t acquire the subject matter as well as they would be presence at school. There are 84 respondents included, most of them say they like distance education but they prefer being at school.
    Dal.odpovědnost Škoda, Jiří, 1972- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Říčan, Jaroslav (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky a aplikovaných disciplín (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla specifické poruchy učení * dyslexie * distanční vzdělávání * virtuální vzdělávání * učivo základních škol
    Předmět.hesla distanční výuka * online vzdělávání * poruchy učení * výuka na 1. stupni * distance education * distance lessons * online education * defects of learning * dyslexia * 1. grade education
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT616.89-008.43 * 616.89-008.434.5 * 37.018.43 * 37.018.43:004.738.5 * 373.3.016 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00185871
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 138193300713819sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.