Počet záznamů: 1  

Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce přírodovědy na 1. stupni základní školy

  1. Údaje o názvuVyužívání informačních a komunikačních technologií ve výuce přírodovědy na 1. stupni základní školy / Karolína Houžková
    Osobní jméno Houžková, Karolína, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis109 listů : grafy
    PoznámkyVedoucí práce Ivana Brtnová Čepičková. Oponent Vlastimil Chytrý
    AbstraktObsah této diplomové práce je věnován problematice využívání informačních a komunikačních technologií v hodinách přírodovědy na prvním stupni základní školy. V teoretické části jsou popsány samotné informační a komunikační technologie, jejich vývoj, teorie jejich výuky a teorie výuky s jejich využitím. V práci se dále zabýváme pozitivy a negativy ICT a v neposlední řadě související gramotností. Dále se v práci věnujeme samotnému vývoji výuky přírodovědy a současným trendům v těchto oblastech s ohledem na klíčové kompetence a uplatnění jedince ve společnosti. V empirické části je popsán realizovaný průzkum, jehož cílem bylo zanalyzovat využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce přírodovědy na prvním stupni základní školy jednak z pohledu učitelů a jednak z pohledu žáků.
    The content of this diploma thesis is the use of information and communication technologies in natural sciences in the first five years of primary school. The theoretical part describes the information and communication technologies themselves, their development, the theory of how they are taught and the theory of how to use them in teaching. In this work, we also deal with the positive and negative aspects of ICT and, last but not least, how it is related to literacy. Furthermore, we focus on the development of how natural sciences are taught and the current trends in these areas with regard to key competencies and employment of individuals in our society. The empirical part of the thesis describes the survey, the aim of which is to analyse the use of information and communication technologies in the teaching of natural sciences in the first five years of primary school, both from the perspective of teachers and from the perspective of students.
    Dal.odpovědnost Brtnová Čepičková, Ivana, 1958- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Chytrý, Vlastimil, 1984- (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla informační a komunikační technologie ve vzdělávání * ICT gramotnost * přírodověda * základní školy
    Předmět.hesla information and communication technology * natural sciences * primary school
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT37.0:004 * 37.015.31:004 * 57.081.1 * 373.3 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181992
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 125593300712559sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.