Počet záznamů: 1  

Making sense of learning

  1. Údaje o názvuMaking sense of learning : a research-based approach : evidence to guide policy and practice, with an emphasis on secondary stages / Norman Reid, Asma Amanat Ali
    Osobní jméno Reid, Norman (autor)
    Fyz.popisxxi, 496 stran : ilustrace, grafy
    ISBN978-3-030-53676-3
    EdiceSpringer texts in education, ISSN 2366-7672
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Amanat Ali, Asma (autor)
    Předmět.hesla studium a výuka * učení * středoškolské studium
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT37.091.3 * 373.5/.6+377.1/.3 * (075.8)
    Země vyd.Švýcarsko
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 326233300053308volný výběr K005 2020Doba výp. 31 dní

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.