Počet záznamů: 1  

Kreativní výzkum

  1. Unifikovaný název Creative research. Česky
    Údaje o názvuKreativní výzkum : teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví / Hilary Collinsová ; přeložil Vít Mlejnek
    Osobní jméno Collins, Hilary (autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    Fyz.popis207 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-7008-386-4
    978-80-7485-125-4 Kč 245,00
    EdiceKultura & arts management
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Mlejnek, Vít (překladatel)
    Předmět.hesla kreativní průmysl * vědecký výzkum * odborné písemné práce - metodologie * vědecké práce - metodologie * creative industries * scientific research * professional papers - methodology * scientific reports - methodology
    Forma, žánr příručky * handbooks and manuals
    Konspekt00 - Věda. Všeobecnosti. Základy vědy a kultury. Vědecká práce
    MDT338.4:7.05 * 001.891 * 378.2 * 001.81/.87 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 292813300048141kat. výtvarné kultury PFpouze prezenčně
    Kreativní výzkum

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.