Počet záznamů: 1
Inclusive place branding
Údaje o názvu Inclusive place branding : critical perspectives on theory and practice / edited by Mihalis Kavaratzis, Massimo Giovanardi and Maria Lichrou Údaje o vydání First published Fyz.popis xxii, 195 stran : ilustrace ISBN 978-1-138-65924-7 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Kavaratzis, Mihalis (editor)
Giovanardi, Massimo, 1982- (editor)
Lichrou, Maria, 1976- (editor)Předmět.hesla marketing - sociální aspekty Forma, žánr studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.138 * 658.8 * (048.8) Země vyd. Velká Británie Jazyk dok. angličtina Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 25696 3300042804 RRVS - Olšová Ing. pouze prezenčně
Počet záznamů: 1