Počet záznamů: 1  

Strategie a marketing uplatněné v několika etapách při přemístění kompletace výrobku do ČR

  1. Údaje o názvuStrategie a marketing uplatněné v několika etapách při přemístění kompletace výrobku do ČR : [rukopis] Jaroslav Laštovička
    Osobní jméno Laštovička, Jaroslav (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje1998
    Fyz.popis36 s.
    Dal.odpovědnost Paclová, Jarmila (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * výrobky - Česko * montáže - Česko * marketingový výzkum
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005.52 * 005.933.1 * 621.717 * 69.057.2 * 339.1 * 658.6
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 8054212109340sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.