Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum trhu piva

  1. Údaje o názvuMarketingový výzkum trhu piva : [rukopis] Norbert Limberský
    Osobní jméno Limberský, Norbert (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje1997
    Fyz.popis60 s., příl.
    Dal.odpovědnost Zavíral, Jan (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla akciové společnosti * marketing
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT339.1 * 347.7
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 3244212105709sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.