Počet záznamů: 1
Marketingové plánování jazykové školy jako prostředek úspěšného přežití na konkurenčním trhu
Údaje o názvu Marketingové plánování jazykové školy jako prostředek úspěšného přežití na konkurenčním trhu : [rukopis] Ivona Schořová Osobní jméno Schořová, Ivona (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2001 Fyz.popis 51 s., 10 s. příl. Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * vzdělávání Forma, žánr bakalářské práce MDT 339.1 * 37 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 1486 4212112826 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1