Počet záznamů: 1  

Marketingové plánování jazykové školy jako prostředek úspěšného přežití na konkurenčním trhu

  1. Údaje o názvuMarketingové plánování jazykové školy jako prostředek úspěšného přežití na konkurenčním trhu : [rukopis] Ivona Schořová
    Osobní jméno Schořová, Ivona (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2001
    Fyz.popis51 s., 10 s. příl.
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * vzdělávání
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT339.1 * 37
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 14864212112826sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.