Počet záznamů: 1  

Aktivity vhodné k přechodu z MŠ do ZŠ v oblasti řeči

  1. Údaje o názvuAktivity vhodné k přechodu z MŠ do ZŠ v oblasti řeči / Petra Heidrichová
    Souběž.n.Aktivity vhodné k přechodu z mateřské školy do základní školy v oblasti řeči
    Osobní jméno Heidrichová, Petra, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis73 listů : barevné ilustrace
    PoznámkyOponent Blanka Janáčková. Vedoucí práce Pavel Adámek
    AbstraktTématem mé bakalářské práce jsou Aktivity vhodné k přechodu z mateřské školy do školy základní v oblasti řeči a to konkrétně v oblasti lexikálně sémantické. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je členěna na tři oblasti, které jsou nezbytným podkladem pro část výzkumnou. Praktická část zahrnuje diagnostiku prováděnou na začátku školního roku, následně jsou popsané aktivity, které by měly vést k rozšíření komunikačních kompetencí u dětí předškolního věku. Výzkumný vzorek je omezen na počet deseti dětí, z nichž dvě děti mají odlišný mateřský jazyk. Věkové rozmezí dětí je 5 až téměř 7 let. V závěru empirické části byla zopakována diagnostika, která proběhla v květnu téhož školního roku a byly zhodnoceny dopady prováděných aktivit na rozvoj komunikačních kompetencí.
    The theme of my Bachelor thesis are activities suitable for transition from nursery school to primary school in the area of speech especially in the area of lexically semantic. The thesis is split into two parts: Theoretical and practical. The theoretical part of the thesis includes the diagnostics conducted in the beginning of the school year, further there are described activities that should lead to expanding of communication capabilities by children in preschool age. Test sample is limited to number of ten children, two of whom have different mother tongue. The range of the children age is between 5 and 7 years. In the end of the empirical part was repeated diagnostics that was done in the same school year in May and there were evaluated impacts of conducted activities with respect to the communication capabilities.
    Dal.odpovědnost Janáčková, Blanka, 1951- (oponent)
    Adámek, Pavel (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla předškolní výchova * školní zralost * vývoj řeči
    Předmět.hesla dítě * mateřská škola * komunikace * aktivity * přechod z MŠ do ZŠ * komunikační kompetence * Children * nursery school * communication * activities * transition from nursery school to primary school * communication capabilities
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT373.2 * 373.29 * 159.946.3 * 612.789 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00189985
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 150953300715095sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.