Počet záznamů: 1
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín
Údaje o názvu Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín / Jakub Chleborád Osobní jméno Chleborád, Jakub, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 51 stran : grafy, schémata + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Julius Janáček Abstrakt Hlavním cílem této bakalářské práce bylo stanovit, které faktory nejvíce ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín. Údaje pro tento výzkum byly sbírány prostřednictvím osobního dotazování na základě předem připraveného dotazníku. Většina odpovědí byla zaznamenána pomocí bipolární škály. Použité metody pro analýzu dat byly interval spolehlivosti, korelace, Friedmanova ANOVA pro více než dva závislé výběry a regresní rozhodovací stromy. Na základě výsledků těchto metod, byly stanoveny faktory, které nejvíce ovlivňují nákupní rozhodování určité skupiny zákazníků, a tedy mají vliv na prodejnost. Došlo k sestavení doporučení pro výrobce a prodejce, na které faktory by se měli zaměřit při tvorbě marketingového mixu daného druhu potravin pro určitou skupinu zákazníků ve městě Děčín. The main purpuse of this bachelor thesisi is to determine, which factors, are tho most influential in the decision making of consumers when buying specific type of groceries in the city of Děčín. The data for this study has been collected by personal questioning based on a questionnaire prepared in advance. Most of the answers have been recorded using a bipolar scale. The used methods for the data analysisi were: the interval of reliability, correlation, The Friedman ANOVA test for analysis of variance by ranks and regressive decision trees. Based on the results this survey, key factors have been determined, which have the biggest influence on the decision making of a certain customer group which means they also affect the saliability. A list of recommendations for producer and sallers has been assembled, inorder todetine the factors which shloud be taken into account when creating a marketing mix of a stated kind of groceries for a certain group of customers in the city od Děčín. Dal.odpovědnost Žambochová, Marta (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Janáček, Julius (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla spotřebitelské chování * řízení vztahů se zákazníky Předmět.hesla Děčín (Česko) Předmět.hesla nákupní rozhodování * potraviny * marketingový mix * shopping decision making * groceries * marketing mix * customers Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 366.1 * 005.346 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00185608 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 12810 3300712810 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1