Počet záznamů: 1  

Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín

  1. Údaje o názvuFaktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín / Jakub Chleborád
    Osobní jméno Chleborád, Jakub, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis51 stran : grafy, schémata + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Julius Janáček
    AbstraktHlavním cílem této bakalářské práce bylo stanovit, které faktory nejvíce ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín. Údaje pro tento výzkum byly sbírány prostřednictvím osobního dotazování na základě předem připraveného dotazníku. Většina odpovědí byla zaznamenána pomocí bipolární škály. Použité metody pro analýzu dat byly interval spolehlivosti, korelace, Friedmanova ANOVA pro více než dva závislé výběry a regresní rozhodovací stromy. Na základě výsledků těchto metod, byly stanoveny faktory, které nejvíce ovlivňují nákupní rozhodování určité skupiny zákazníků, a tedy mají vliv na prodejnost. Došlo k sestavení doporučení pro výrobce a prodejce, na které faktory by se měli zaměřit při tvorbě marketingového mixu daného druhu potravin pro určitou skupinu zákazníků ve městě Děčín.
    The main purpuse of this bachelor thesisi is to determine, which factors, are tho most influential in the decision making of consumers when buying specific type of groceries in the city of Děčín. The data for this study has been collected by personal questioning based on a questionnaire prepared in advance. Most of the answers have been recorded using a bipolar scale. The used methods for the data analysisi were: the interval of reliability, correlation, The Friedman ANOVA test for analysis of variance by ranks and regressive decision trees. Based on the results this survey, key factors have been determined, which have the biggest influence on the decision making of a certain customer group which means they also affect the saliability. A list of recommendations for producer and sallers has been assembled, inorder todetine the factors which shloud be taken into account when creating a marketing mix of a stated kind of groceries for a certain group of customers in the city od Děčín.
    Dal.odpovědnost Žambochová, Marta (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Janáček, Julius (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * řízení vztahů se zákazníky
    Předmět.hesla Děčín (Česko)
    Předmět.hesla nákupní rozhodování * potraviny * marketingový mix * shopping decision making * groceries * marketing mix * customers
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT366.1 * 005.346 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00185608
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 128103300712810sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.