Počet záznamů: 1  

Badatelsky orientované vyučování v hodinách přírodovědy se zaměřením na fyzikální pokusy

  1. Údaje o názvuBadatelsky orientované vyučování v hodinách přírodovědy se zaměřením na fyzikální pokusy / Ilona Matonohová
    Osobní jméno Matonohová, Ilona, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis62 listů, 20 nečíslovaných listů příloh : ilustrace, grafy
    PoznámkyOponent Jan Melichar. Vedoucí práce Lukáš Círus
    AbstraktCílem práce je badatelsky orientované vyučování, které je realizováno na základě pokusů. Tyto pokusy jsou aplikovány v pátém ročníku základní školy, přičemž žáci se na těchto pokusem aktivně účastní. Závěrem každého pokusu je poté vytvoření tzv. myšlenkových map. Žáci si tak upevňují klíčové kompetence a učí se jejich praktickému využití. Pokusy probíhají za účasti nezávislého pozorovatele, který jejich výkon hodnotí. Evaluaci hodiny provádějí i samotní žáci pomocí dotazníků. Výsledky pozorování jsou zaznamenávány do grafů. Fotodokumentace k práci je k dispozici v příloze.
    The main goal of this thesis is inquiry based science education which is implemented through experiments. These experiments are aplicated in fifth year of elementary school while the pupils are actively included in the experiments. Conclusion of each experiment is then making of so called thought map. Pupils are establishing key competences and learn their practical use. The experiments take place in presence of independent observer whu evaluates their performance. Evaluation of the class is also done by the pupils by questionnaires. Results of observations are recorded in graphs. Photodocumentation of the work is available in attachement.
    Dal.odpovědnost Melichar, Jan, 1940-2022 (oponent)
    Círus, Lukáš, 1976- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Centrum pedagogické praxe (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla badatelsky orientovaná výuka * děti se sociálním znevýhodněním
    Předmět.hesla myšlenkové mapy * inquiry based science education * mind maps * social disadvantage
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT37.091.313:159.955 * 316.346.32-053.2-058.5 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00182395
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 119063300711906sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.