Počet záznamů: 1  

Srovnání výsledků chlapců a dívek v běžné výuce matematiky na 1. stupni ZŠ

  1. Údaje o názvuSrovnání výsledků chlapců a dívek v běžné výuce matematiky na 1. stupni ZŠ / Kateřina Hálová
    Osobní jméno Hálová, Kateřina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis77 listů, 1 nečíslovaný list přílohy : grafy
    PoznámkyVedoucí práce Jiří Henzl. Oponent Vlastimil Chytrý
    AbstraktDiplomová práce se zabývá porovnáním výsledků chlapců a dívek v matematice na 1. stupni ZŠ. Zkoumá, kdo z nich je lepší a zda jsou určité kognitivní předpoklady, které to mohou ovlivnit. Za pomoci srovnávacích testů, sestavených podle projektu TIMSS, jsme dívky a chlapce otestovali a porovnali mezi sebou. Výsledně jsme pak porovnali test se známkou na vysvědčení.
    This thesis compares the mathematics results of boys and girls through the first 5 years of primary school. It examines if either scores higher and if there are any cognitive assumptions that could affect them. We have tested a group of boys and girls using comparative tests, created in accordance with the TIMSS project and analyzed the results. Lastly, we compared the results from our comparative tests with the grade on the students report cards.
    Dal.odpovědnost Henzl, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Chytrý, Vlastimil, 1984- (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla matematické myšlení
    Předmět.hesla matematika * mathematic
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt51 - Matematika
    MDT51:165 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00175379
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 93713300709371sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.