Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového prostředí velkoobchodu s elektromateriálem

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového prostředí velkoobchodu s elektromateriálem / Alena Brázdová
    Osobní jméno Brázdová, Alena, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis51 listů : grafy + 1 CD
    PoznámkyOponent Lenka Nigrinová. Vedoucí práce Michaela Jánská
    AbstraktCílem této práce je analýza marketingového prostředí velkoobchodu JAKUB Elexmayer s. r. o. v Děčíně. V první části se práce věnuje kompilaci dat z oblasti marketingového prostředí a nástrojů k jejímu zhodnocení. Následně je popsán podnik JAKUB a jeho marketingový mix, dále je prostředí zhodnoceno pomocí PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil a SWOT analýzy. Poté je provedeno dotazníkové šetření, k jehož vyhodnocení budou použity metody popisné statistiky, korelace a 2 testu nezávislosti. Dotazníkové šetření ukázalo, že zákazníci jsou s firmou a jejími službami převážně spokojeni. Na základě těchto analýz byla navržena zlepšení marketingových činností, která poslouží vedení dané firmy.
    The goal of this thesis is to analyze marketing background in company JAKUB Elexmayer s. r. o. in Děčín. First part deals with theoretical findings from marketing environment and instruments used to analyze it. Then JAKUB company is evaluated by its marketing mix. PEST, Porter´s five force and SWOT analyses follow shortly after. Practical part of thesis is supported by questionnaires assessed by descriptive statistics, correlation and x2 test of independence methods. Questionnaires shown that clients are mostly content with the company services. Based on these analyses, precautions that should lead to improvement of services in this company have been recommended to the company management.
    Dal.odpovědnost Nigrinová, Lenka (oponent)
    Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový management * velkoobchod
    Předmět.hesla marketingové prostředí * Porterův model pěti sil * marketingový mix * marketing environment * Porter's five forces model * marketing mix * wholesale
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005 * 339.33 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00176997
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 82753300708275sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.