Počet záznamů: 1  

Vyučovací styly učitelů na základní škole praktické

  1. Údaje o názvuVyučovací styly učitelů na základní škole praktické / Eva Šíbalová
    Osobní jméno Šíbalová, Eva, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis94 listů : grafy
    PoznámkyVedoucí práce Jiří Škoda
    AbstraktTato diplomová práce s názvem Vyučovací styly učitelů na základní škole praktické je zaměřena na porovnání vyučovacích stylů učitelů základní školy a základní školy praktické. V teoretické části se zaměřujeme na vysvětlení základních pojmů vztahujících se k profesi učitele a výčtu a definování tří vyučovacích stylů exekutivní, facilitační a liberální. Praktická část obsahuje poznatky, které jsme získali empirickým výzkumem. Do několika základních škol a základních škol praktických jsme učitelům prvního stupně rozdali šedesát dotazníků zaměřených na vyučovací styly. Cílem této diplomové práce bylo odhalit vztahy mezi učiteli a žáky a vyzkoumat, zda se liší přístup k žákům samotným, vyučovacím metodám, pojetí učiva a ke vzdělávacím cílům učitelů na základní škole praktické a na běžné základní škole. Po statistickém vyhodnocení dat jsme vyzkoumali, že naše předpoklady ne zcela korespondují se skutečností.
    This thesis with title Teacher´s teaching styles in practice basic school is focused on comparing teaching styles of teachers of primary schools and practical elementary schools. The theoretical part is focused on explanation of basic concepts relating to the teaching profession and enumeration and defining three teaching styles - executive, facilitation and liberal. The practical part contains the knowledge that we have gained in empirical research. We handed out sixty questionnaires to teachers of few basic schools and practice basic schools which teaching on first grade of primary school. The questionnaires are focused on teaching styles. The aim of this thesis was to discover relationships between teachers and pupils and to investigate whether different approach to the pupils themselves, teaching methods, curriculum and approach to educational goals of teachers in practice basic school and a basic school. After statistical evaluation we discover that our assumptions are not entirely correspond to reality.
    Dal.odpovědnost Škoda, Jiří, 1972- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla vyučovací metody * základní školy praktické * učitelé základních škol
    Předmět.hesla teacher * teacher´s teaching styles * basic education
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt371 - Školství (organizace)
    MDT371.3 * 373.3-056.36 * 373.3.011.3-051 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00173114
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 60773300706077sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.