Počet záznamů: 1  

Efektivita edukačních intervencí u osob s Alzheimerovou chorobou

  1. Údaje o názvuEfektivita edukačních intervencí u osob s Alzheimerovou chorobou / Michal Vostrý
    Osobní jméno Vostrý, Michal, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis114 listů : barevné ilustrace, grafy
    PoznámkyVedoucí práce Jiří Škoda
    AbstraktTato diplomová práce se zabývá efektivitou edukačních intervencí pomocí ICT u osob s Alzheimerovou chorobou. V rámci výzkumné části práce byl realizován pedagogický experiment na dvou skupinách probandů s Alzheimerovou chorobou, přičemž každá skupina čítala 15 členů. Tyto dvě skupiny se dále diferencovaly podle míry demence na lehkou, střední a těžkou. Na začátku výzkumu byla v obou skupinách provedena vstupní diagnostika pomocí standardizovaných testů. Dále byla v experimentální skupině realizovaná edukační intervence pomocí ICT. V kontrolní skupině probíhala pouze běžná standardní péče o klienty. Po půlroční intervenci následovala v obou skupinách výstupní diagnostika. Statistická komparace rozdílů mezi výsledky výstupní a vstupní diagnostiky v obou skupinách jasně prokázala pozitivní vliv edukační intervence pomocí ICT v oblasti kognitivních a psychomotorických funkcí, depresivity a emocionality u osob se všemi formami Alzheimerovy choroby.
    This thesis deals with the effectiveness of educational interventions using ICT for persons with Alzheimer's disease. As a part of the research work was carried out pedagogical experiment on two groups of subjects with Alzheimer's disease, each group consisted of 15 members. These two groups are further differentiated by the degree of dementia on light, medium and heavy. At the beginning of the research was made diagnostics of input using standardized tests in both groups. Furthermore, in the experimental group implemented educational intervention using ICT. In the control group ran only the normal standard of care for clients. After a six-month intervention was followed in both groups' output diagnostics. Statistical comparison of the differences between the results of input and output diagnostics in both groups clearly demonstrated the positive impact of educational interventions using ICT in the field of cognitive and psychomotor functions depressionality and emotionality in persons with all forms of Alzheimer's disease.
    Dal.odpovědnost Škoda, Jiří, 1972- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla Alzheimerova choroba * demence * speciálněpedagogická diagnostika
    Předmět.hesla dementia * diagnostics
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt616 - Patologie. Klinická medicína
    MDT616.831-003.8+616.892/.894 * 616.892/.894 * 376.013.77 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00172877
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 59723300705972sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.