Počet záznamů: 1  

Strategie motivace žáků středních škol k autoregulovanému učení v závislosti na jejich motivačním typu

  1. Údaje o názvuStrategie motivace žáků středních škol k autoregulovanému učení v závislosti na jejich motivačním typu / Miloslav Štefan
    Osobní jméno Štefan, Miloslav, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis83 listů : grafy
    PoznámkyVedoucí práce Jiří Škoda
    AbstraktTato diplomová práce je zaměřena na problematiku v oblasi autoregulovaného učení, strategií autoregulovaného učení, moivace a motivačních typů lidí. V teoretické části se věnujeme základním principům motivace a jeho vlivu na osobnost, prostředí a situaci.Definujeme jednotlivé motivační typy lidí a vztahy mezi nimi. V neposlední řadě se podíváme na učební styly a učební strategie, mezi které zapadá autoregulované učení. Praktická část, kdy využíváme poznatků z teoretické části, je zaměřena na sledování rozdílů v motivaci k autoregulovanému učení v závislosti na motivačním typu respondentů a na typu střední školy. Výzkum se prováděl na 150 respondentech střední školy obchodu a služeb pomocí dotazníku, který obsahoval otázky zaměřené na motivační typy lidí a na autoregulované učení.
    This thesis focuses on the issue of self-directed learning, self-directed learning strategies, motivation and types of people.The theoretical part covers the basic principles of motivation and its influence on personality, environment and situation. We will define different motivational types of people and the relationship between them. Finally, we will look at learning styles, learning strategies and Self-directed learning. In the practical part where we use the findings from the theoretical part we will monitor the differences between motivation and Self-directed strategies depending on the type of respondent and the type of secondary school using a questionnaire including questions based on peoples motivation and Self-directed learning.
    Dal.odpovědnost Škoda, Jiří, 1972- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla motivace * psychodidaktika * autoregulace učení
    Předmět.hesla stimulace * motivation * stimulaion * self-directed learning
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT37.02:159.9 * 159.953.5:159.923.5 * 159.947.5 * 316.628 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00172214
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 58873300705887sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.