Počet záznamů: 1  

Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy

  1. Údaje o názvuFenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy [rukopis] / Markéta Kvasničková
    Osobní jméno Kvasničková, Markéta (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2015
    Fyz.popis125 l. : il. + DVD-ROM
    PoznámkyVed. práce Jitka Géringová
    AbstraktUvedení pojmu flow do pedagogiky je sledováno ve výuce Výtvarné výchovy na základě kvalitativního výzkumu s cílem podpořit povědomí o motivaci studentů. Vychází z předpokladů vývojové psychologie, empirické praxe a teorií hlubinné psychologie a tvořivosti.
    Application of Flow phenomenon on pedagogy domain, namely in Arts education, is based on qualitative research. The aim is to enhance motivation sources in students. Theoretical backround is provided by developmental psychology, practice-based resarch and rooted in dynamic psychology theory and creativity.
    Dal.odpovědnost Géringová, Jitka, 1969- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výtvarné výchovy (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla výtvarná výchova * pedagogika * motivace * psychologie
    Předmět.hesla flow * výzkum * Arts education * motivation * flow * psychodynamic psychology * research
    Forma, žánr disertace
    Konspekt72/76 - Výtvarné umění
    MDT159.9 * 159.947.5 * 37.01 * 72/76:37.016 * (043.3)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171215
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DB 403300021646sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.