Počet záznamů: 1  

Kommunikativnye navyki menedžera

  1. Údaje o názvuKommunikativnye navyki menedžera / Violanta Costas
    Souběž.n.Komunikační dovednosti manažera
    Osobní jméno Costas, Violanta, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis50 listů + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Lilia Nazarenko
    AbstraktBakalářská práce pojednává zejména o důležitých současných problematikách jako je obchodní komunikace, strategie a taktika efektivní komunikace, a to především s ohledem na manažerskou komunikaci a reprezentaci. Práce má spíše teoretický charakter, shrnuje poznatky z oblasti mezilidských vztahů. Hlavním cílem je představit systém komunikačních dovedností manažera a vytvořit model efektivního chování. Úkolem práce je vybavit odborníka verbálními a neverbálními klíči v komunikaci v oblasti obchodu s různými typy obchodních partnerů, které by měly nápomoci rozvoji rozlišných komunikativních dovedností. Autor práce vidí svůj úkol v tom, co nejvíce odhalit jednotlivé, úzce související aspekty obchodního vztahu: rétoriku, komunikační strategii, logiku jednání, řeč kultury, manipulativní techniku a problematiku etiky. Analyzovaná sféra obchodní komunikace je prezentována jako proces interakce mnoha vzájemně provázaných prvků, což je výměna činností, informací a zkušeností. Kombinace teoretických znalostí a praktických dovedností, ze základů etiky a psychologie, tvoří image manažera. Tyto podmínky pomáhají překonávat překážky, a vyhnout se chybám v řízení personálu. Komunikace s lidmi - to je věda a umění, kde hraje roli vzdělání a vrozené schopnosti člověka. Proto by měl být každý manažer schopný překonat subjektivní faktory v komunikačním procesu, překonat chyby a bariéry v komunikaci. Bakalářská práce se zabývá zlepšením efektivity obchodní komunikace, snížením rizika, minimalizací negativních vlivů i etickým aspektem, který souvisí s jednáním, poradenstvím, obchodním jednáním a rozhovory. Pozornost je věnována průzkumu základních teoretických pojmů vztahujících se k procesu komunikace v podnikání, ukázání typů, funkcí a směrů, pečlivému popisu komunikačních cílů a úkolů, kterým čelí manažeři. Práce navrhuje systém pravidel a metod, které pomohou manažerům získat důvěru podnikatelské komunity, vytvoření obrazu obchodního člověka. Tento druh vodícího komunikační chování manažera. Svým způsobem je to průvodce komunikačního chování manažera.
    The Bachelor Thesis is touching the particular relevant nowadays questions of business communication, proposes strategies and tactics of efficient communication, and particularly examines the field of managerial communication and representation. The analyzed process is presented as a process of interaction of mutually interdependent components, in which takes place the exchange of activity, information and experience. The manager's image is formed by the combination of theoretical knowledge and the ability of practical application of the basic of ethics and psychology. These components help to overcome the barriers and to avoid mistakes in managing people. Communication with people is a science and an art, in which the important role has the education and the natural abilities of a human being. The Bachelor Thesis contains the basic concepts that relate to the process of communication in the business field, presents the types of business communication, its functions and trends. An emphasis is made on the communication aims and on the tasks that are faced by the managers
    Dal.odpovědnost Nazarenko, Lilia (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla obchodní komunikace * manažerská komunikace
    Předmět.hesla vztahy * business communication * relationships
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT316.776 * 316.77 * 005.57 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.ruština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171177
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 47673300704767sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.