Počet záznamů: 1  

Syndrom vyhoření u středoškolských učitelů

  1. Údaje o názvuSyndrom vyhoření u středoškolských učitelů [rukopis] / Petr Kalkant
    Další variantní názvySyndrom vyhoření u učitelů na středních školách
    Osobní jméno Kalkant, Petr, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis60 l. : grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Běla Hátlová
    AbstraktTato práce se zabývala diagnostikou a hledáním příčin syndromu vyhoření u středoškolských učitelů. Výzkum probíhal na vybraných gymnáziích a odborných středních školách v Praze. Hlavní použitou metodou byl dotazník. Vyhodnocením dotazníků mělo být základem pro závěr ohledně faktorů, které způsobují syndrom vyhoření u středoškolských učitelů. Další metodou pak byl řízený rozhovor, kterým se zjišťovala míra výskytu syndromu vyhoření u středoškolských učitelů. Výsledky dotazníkové metody i řízeného rozhovoru byly statisticky vyhodnoceny a na základě tohoto vyhodnocení byly učiněny závěry o míře výskytu a faktorech způsobujících syndrom vyhoření u středoškolských učitelů. Všechny dílčí i celkové výsledky byly vyjádřeny odděleně pro učitele na gymnáziích a učitele na odborných středních školách a obě kategorie učitelů tak byly porovnávány.
    This thesis dealt with the diagnosis and searching for causes of burn-out syndrome. The investigation was carried out at selected grammar schools and technical secondary schools in Prague. The main methodical approach consisted in burn-out syndrome questionnaires, the evaluation of which was the basis for determining the factors causing the burn-out syndrome in secondary school teachers. Another investigation method was controlled dialogue, by which the rate of this syndrome in secondary school teachers was investigated. The results of the questionnaires and controlled dialogues were statistically evaluated and upon this evaluation conclusions were made as to the rate of burn-out syndrome in secondary school teachers and factors that cause it. All intermediate and final results were stated separately for teachers teaching at grammar schools and those teaching at technical secondary schools, thereby giving comparison of both categories of teachers.
    Dal.odpovědnost Hátlová, Běla, 1948- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra psychologie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla syndrom vyhoření * středoškolští učitelé * duševní zdraví
    Předmět.hesla gymnázia * odborné střední školy * burn-out syndrom * secondary school teachers * grammar schools * technical high schools
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt613 - Hygiena. Lidské zdraví
    MDT613.62:616.89-008.44 * 159.944.4 * 373.5/.6.011.3-051 * 613.86 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160566
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 41843300704184sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.