Počet záznamů: 1  

Možnosti podpory zaměstnanců kontaktních center v oblasti vzdělávání, supervize a osobního rozvoje

  1. Údaje o názvuMožnosti podpory zaměstnanců kontaktních center v oblasti vzdělávání, supervize a osobního rozvoje [rukopis] / Věra Štěrbová
    Osobní jméno Štěrbová, Věra, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis66 l. + 1 CD-ROM
    PoznámkyVed. práce Zdeněk Svoboda
    AbstraktBakalářská práce se zabývá možnostmi podpory zaměstnanců K-center. Zejména v oblasti vzdělávání, supervize a osobního rozvoje. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu nízkoprahové zařízení blíže Kontaktní centra, jak již zmíněná zařízení fungují a jaké služby poskytují, charakteristiku oblasti vzdělávání, supervize a osobního rozvoje. V empirické části je zpracován kvalitativní výzkum, v němž je využita metoda polo-strukturované interview. Výzkumný soubor tvoří sociální pracovníci a dále pracovníci v sociálních službách, z nízkoprahového zařízení přesněji z K-center pro drogově závislé. Cílem práce je zjistit, jaké mají možnosti podpory pracovníci kontaktních center v oblasti vzdělávání, supervize, osobního rozvoje. A jaké jsou jejich potřeby v těchto oblastech. Výstupem práce je formulace strukturovaných doporučení ke zlepšení spolupráce mezi sociálními pracovníky, dále pracovníky v sociálních službách a jejich zaměstnavateli v Kontaktních centrech.
    Bachelor thesis deals with the possibilities of support staff K-centers. Especially in the field of education, supervision and personal development. The theoretical part focuses on defining the concept of low-threshold devices closer contact centers, as already mentioned devices work and what services are provided, the characteristics of the field of education, supervision and personal development. In the empirical part of a qualitative research in which the method used semi-structured interview. The research group consists of social workers and social service workers, from low-threshold precisely the K-centers for drug addicts. The aim is to find out what options they have support contact center workers in the field of education, supervision, personal development. And what are their needs in these areas. The outcome of this work is structured formulation of recommendations to improve cooperation between social workers, as well as social service workers and their employers in the contact center.
    Dal.odpovědnost Svoboda, Zdeněk, 1976- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla sociální pracovníci * rozvoj osobnosti * vzdělávání * syndrom vyhoření
    Předmět.hesla podpora * kontaktní centrum * pracovníci v sociálních službách * supervize * support * contact center * social workers * social services * education * supervision * personal development
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt364-1/-7 - Druhy sociální pomoci a služeb
    MDT364-43 * 159.923.5 * 37.0 * 613.62:616.89-008.44 * 159.944.4 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00168567
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 41563300704156sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.