Počet záznamů: 1  

50 tajemství přesvědčování

  1. Údaje o názvu50 tajemství přesvědčování / Noah J. Goldstein, Steve J. Martin a Robert B. Cialdini ; [překlad Vít Prokůpek]
    Variantní názvyPadesát tajemství přesvědčování
    Osobní jméno Goldstein, Noah J. (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : BizBooks, 2014
    Fyz.popis240 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-265-0259-3 (brož.)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    AbstraktAť jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné. Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu. Zaměřují se nejen na pracoviště, ale také na osobní interakce – v roli rodiče, souseda nebo kamaráda. Rady, které poskytují, jsou praktické, orientované na činy, etické a snadno proveditelné. Dozvíte se: která kancelářská pomůcka vám zajistí větší přesvědčivost proč by se restaurace měly zbavit košíků s bonbóny jak si jednoduchou otázkou zajistíte dramaticky vyšší podporu svých myšlenek jaké skryté riziko hrozí nejchytřejšímu člověku v místnosti jakou roli hraje v přesvědčování kofein Pokud se do tématu budete chtít ponořit hlouběji, doporučujeme vám knihu Roberta Cialdiniho Vliv: síla přesvědčování a manipulace. Autor v ní mnohem podrobněji popisuje šest základních principů společenského vlivu, kterými jsou reciprocita, stálost, sociální vliv, sympatie, autorita a nedostatek. O autorech Dr. Noah J. Goldstein působí jako pedagog na The University of Chicago Graduate School of Business. Jeho vědecký výzkum a texty byly publikovány v mnoha předních časopisech věnovaných psychologii a podnikání. Steve J. Martin je ředitelem společnosti Influence at Work (Spojené království) a poskytuje trénink a poradenské služby založené na strategiích popsaných v knize. Dr. Robert B. Cialdini je profesorem psychologie a marketingu na Arizona State University. Je nejcitovanějším expertem na světě v oblasti ovlivňování a přesvědčování a autorem průkopnické knihy Vliv, které se prodalo přes milion kusů.
    OriginálYes!
    Dal.odpovědnost Martin, Steve J. (autor)
    Cialdini, Robert B., 1945- (autor)
    Předmět.hesla persuaze * rozhodování * komunikační dovednosti * sociální interakce * persuasion * decision making * communication skills * social interaction
    Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT316.776.33 * 159.955.5 * 316.77:81'42 * 316.454.54 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 88713300014143volný výběr M230 2014Doba výp. 31 dní
    50 tajemství přesvědčování

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.