Počet záznamů: 1  

Politický marketing se zaměřením na prezidentské volby 2013

  1. Údaje o názvuPolitický marketing se zaměřením na prezidentské volby 2013 [rukopis] / Michaela Holakovská
    Osobní jméno Holakovská, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis50 l. : barev. il., grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Jan Šmíd
    AbstraktAnotace Tématem bakalářské práce je politický marketing se zaměřením na prezidentské volby 2013, kde bude rozebrána otázka politického marketingu v prezidentské kampani. Budou zde detailně popsány jednotlivé části s definicemi politického marketingu a marketingového mixu, které zasahují do volebních kampaní. Dále budou představeni dva kandidáti prezidentské volby ve druhém kole Miloš Zeman a Karel Schwarzenberg. U těchto dvou kandidátů bude názorně představeno působení politického marketingu na jejich konkrétních prezidentských kampaních. Tyto kampaně budou po částech popisovány a v závěru porovnány aby byly jasné rozdíly v používání politického marketingu. Tím vzniknou dva rozdílné pohledy na využívání marketingu a hlavně rozdíly ve výběru jednotlivých částí marketingového mixu.
    Abstract The theme of this bachelor's thesis is political marketing with a focus on the analysis of political marketing in the context of the presidential election in 2013. Individual components of political marketing and marketing mix that affect the election campaign, will be described in detail and defined. Two candidates who participated in the second round of the presidential election in 2013 will be presented and their campaigns in parts analyzed to show the effect of the political marketing. Comparing these two campaigns at the end of the thesis will point out the differences in the use of political marketing. Thus, in this thesis, will be obtained two different views on the use of political marketing, but mainly on selecting particular parts of the marketing mix.
    Dal.odpovědnost Šmíd, Jan, 1973- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla 2013
    Předmět.hesla politický marketing * prezidentské volby * prezidentští kandidáti
    Předmět.hesla Česko
    Předmět.hesla Miloš Zeman * Karel Schwarzenberg * kampaň * political marketing * presidential election in 2013 * campaign
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt32 - Politika
    MDT323.23:659.1 * 342.511.1 * (437.3) * (437.1/.3) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00167906
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 30033300703003sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.