Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu konkrétního podniku

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového mixu konkrétního podniku [rukopis] / Veronika Grosová
    Osobní jméno Grosová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis61 l., [9] l. příl. : barev. il., grafy
    PoznámkyVed. práce Miroslav Barták
    AbstraktBakalářská práce na téma "Analýza marketingového mixu konkrétního podniku" se zaměřuje na problematiku marketingového mixu firmy Oliwye. Cílem bakalářské práce je popis významu a účelu marketingu, marketingového mixu, marketingové situační analýzy, marketingové strategie a plánování. Dále práce definuje marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje. Praktická část práce je zaměřená na stručný popis profilu zkoumaného podniku, charakterizuje jeho jednotlivé nástroje marketingového mixu a zabývá se také analýzou SWOT. Následně je práce zaměřena na způsob sběru, analýzy a zpracovaní shromážděných dat získaných dotazníkovým šetřením a na základě získaných dat jsou navržena doporučení vedoucí k úpravě stávajícího marketingového mixu, která by mohla rozšířit řady spokojených zákazníků.
    Bachelor thesis "Analysis of the marketing mix of particular company" focuses on the issue of the marketing mix of the company Oliwye. The aim of the thesis is the description of the meaning and purpose of marketing, marketing mix, marketing situation analysis, marketing strategy and planning. Furthermore, the thesis defines the marketing mix and its various tools. The practical part is focused on a brief description of the investigated company profile, characterized by its marketing mix tools and deals with SWOT analysis. Subsequently, the work is focused on the method of collecting, analyzing and processing the collected data obtained by questionnaire survey and on the basis of the data obtined suggests recommendations regarding adjustment of current marketing mix that could increase the number of satisfied customers.
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace
    Předmět.hesla marketing * marketingový mix * marketing mix * promotion * advertising
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 659.1 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165805
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 34703300703470sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.