Počet záznamů: 1
Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu
Údaje o názvu Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu [rukopis] / Jitka Jarolímová Osobní jméno Jarolímová, Jitka, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 125 l., [24] l. příl. : barev. il., grafy, mapy, tabulky Poznámky Ved. práce Alice Reissová Abstrakt Tématem mé diplomové práce je ?Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu?. Cílem práce je zhodnocení marketingové koncepce cestovního ruchu na Žatecku, posouzení slabých a silných stránek a návrh vhodné marketingové strategie. Práce se soustředí na charakteristiku města Žatce a jeho zajímavostí, včetně jedinečného komplexu Chrám Chmele a Piva. Obsah práce je rozdělen do čtyř hlavních tematických celků. Součástí diplomové práce je marketingové šetření, jehož výsledky posloužily k analýze turistické nabídky, odhalení silných a slabých stránek města Žatce a k zhodnocení služeb v oblasti cestovního ruchu ve městě Žatec. Výsledkem práce je definování vize města Žatce, dále pak stanovení cílů a návrhů pro zlepšení cestovního ruchu v Žatci v rámci sestavení ucelené turistické nabídky (produktu) s aplikováním nových distribučních a propagačních cest. Informace uvedené v diplomové práci se stanou podkladem pro aktualizaci a oživení turistické nabídky města Žatce. The theme of my work is ?Marketing Strategy of the City Žatec in the Tourist Industry?. The goal of the work is to evaluate the marketing conception of tourisim in Žatec region, to judge weak and strong points and to propose suitable marketing strategies. The work focuses on the characteristics of Žatec and its sightseeings including the unique complex the Temple of Hops and Beer. The work is divided into four main thematic units. It includes marketing investigation the results of which helped to analyse the offer of tourist industry, to reveal strong and weak points of Žatec and to evaluate the services in the tourist industry in the town of Žatec. The result of the work is defining of the vision in Žatec, the assesment of goals and proposals for the improvement of the tourist industry in Žatec in terms of producing a compacted offer with the use of new distributive and promotional ways. The information introduced in the work will become a a base for the actualisation and recovery of the tourist industry offer in the town of Žatec. Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingový management * management cestovního ruchu Předmět.hesla Žatec (Louny, Česko) Předmět.hesla marketingový mix * marketingová strategie * marketingová koncepce * SWOT * Chrám chmele a piva * návštěvník * turista * tourism * marketing mix * marketing strategy * marketing concept * Temple of Hops and Beer * visitor * tourist Forma, žánr diplomové práce Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 658.8:005 * 338.486 * (437.315) * (437.15) * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169381 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3265 3300703265 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1