Počet záznamů: 1
Marketingová analýza prostředí firmy SELENA BOHEMIA, s. r. o
Údaje o názvu Marketingová analýza prostředí firmy SELENA BOHEMIA, s. r. o. [rukopis] / Petr Kulhánek Osobní jméno Kulhánek, Petr, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 48 l., [8] l. příl. : barev. il., tabulky Poznámky Ved. práce Čeněk Celer Abstrakt Bakalářská práce na téma Marketingová analýza prostředí firmy SELENA BOHEMIA, s. r. o. se zabývá v první řadě teoretickými poznatky, které jsou potřebné k aplikaci do praxe. Další část práce obsahuje charakteristiku zvoleného podniku. Zde se rozebírá organizační struktura, zejména z pohledu marketingu a další aktivity podniku. Následuje marketingová analýza podniku, která zkoumá prostředí podniku. Zahrnuje, mimo jiné, Porterovu analýzu 5 sil a SWOT analýzu. Jako poslední je rozebírán návrh řešení pro upevnění pozice na trhu vyplývající z analýzy. Cílem bakalářské práce je marketingová analýza a návrh řešení pro upevnění pozice na trhu. Analýzou byla zjištěna pevná pozice na trhu a zajímavý způsob propagace. Teoretické poznatky se neshodovaly vždy s praktickými. Stanovený cíl a časový harmonogram práce byly naplněny. Bachelor´s thesis on the topic Marketing analysis of the setting of the company SELENA BOHEMIA, Ltd is engaged first of all with theoretical knowledge needed to apply in practice. Another part of the work focused on the characteristics of the selected company. Here is analysed the organizational structure, especially in terms of marketing and other activities of the company. The following is a marketing analysis of the company researching a setting of the company. It includes, inter alia, Porter´s analysis of the 5 forces and SWOT analysis. The last is analysed a proposal for solution of fixing the position in the market following from the analysis. The goal of my bachelor´s thesis is the marketing analysis and proposal for solution of fixing the position in the market. With the analysis was discovered evidence for strong market position and interesting way of promotion. Theoretical knowledge was not always identical with the practical. The defined goal and timetable of the work were fulfilled. Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace * marketingový management Předmět.hesla podnik * marketing * marketingová analýza * produkt * zisk * cena * company * marketing analysis * product * profit * price Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 * 658.8:316.77 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169044 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3463 3300703463 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1