Počet záznamů: 1  

Internetový marketing malé obchodní firmy

  1. Údaje o názvuInternetový marketing malé obchodní firmy [rukopis] / Monika Fantová
    Osobní jméno Fantová, Monika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis72 l., [6] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Pavlína Dvořáková
    AbstraktHlavním cílem diplomové práce "Internetový marketing malé obchodní firmy" je analyzovat internetový marketing vybrané společnosti a poté zpracovat návrh dalšího možného rozvoje v dané oblasti. Pro tuto práci byla vybrána společnost FANTA - velkoobchod, s. r. o, která se zabývá prodejem vybavení pro gastronomické provozy. Nejprve je v práci teoreticky nastíněn internetový marketing a jeho nejvýznamnější nástroje. K těm patří použitelnost webových stránek a jejich optimalizace pro vyhledávače, internetová reklama, podpora prodeje, přímý marketing a oblast public relations. Další část práce popisuje činnost společnosti a analyzuje nástroje internetového marketingu. Pro získání dalších aktuálních dat byl proveden vlastní marketingový průzkum zákazníků. V závěru práce je sestaven návrh dalšího možného rozvoje, jehož implementací by měla společnost získat důležité informace o chování návštěvníků webových stránek, zajistit vyšší návštěvnost a v neposlední řadě také zvýšit tržby internetového obchodu.
    The main objective of the thesis "Internet marketing of a small business company" is to analyse the internet marketing of the selected company and then to prepare a proposal for possible expansion in the given area. The company FANTA - whole sale Ltd. deals with distribution for gastronomical premises was chosen for the thesis. First there is theory outlined internet marketing and it is most important instruments which include usability of websites and their optimization for search, internet advertising, sales promotion, direct marketing and the area of public relation. The next part of this work describes and analyses business of the company and proposals of internet marketing. My own marketing customer survey was executed for next current data. In conclusion is drawn draft of possible development which implementation should get to the company important information about the behaviour of website visitors, provide a higher traffic and ultimately increase sales of online store.
    Dal.odpovědnost Dvořáková, Pavlína (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla internetový marketing * elektronický obchod * reklama a propagace
    Předmět.hesla Internet * propagace webových stránek * SEO optimalizace * PPC reklama * Internet * internet marketing * e-shop * website promotion * SEO optimalization * PPC advertising
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:004.738.5 * 658.849:004.738 * 339:004.738 * 659.1 * 659.19 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169370
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 37313300703731sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.