Počet záznamů: 1  

Využití projektového vyučování v primární škole

  1. Údaje o názvuVyužití projektového vyučování v primární škole [rukopis] / Aneta Froňková
    Osobní jméno Froňková, Aneta, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis103 l. : il., grafy, tabulky + 1 CD-ROM
    PoznámkyVed. práce Ivana Brtnová Čepičková
    AbstraktDiplomová práce s názvem "Využití projektového vyučování v primární škole" se zabývá pojetím vyučování a vyučovacími metodami. V teoretické části se zaměřujeme na objasnění základních teoretických pojmů vztahujících se k transmisivnímu a konstruktivistickému pojetí výuky, tedy k tradičním metodám a především k projektové metodě. Cílem práce je realizace pedagogického experimentu, prostřednictvím něhož je zjišťováno, zda má projektové vyučování vliv na úroveň vědomostí žáků se sociálním znevýhodněním a zdali je projektová metoda úspěšnější vzdělávací metodou v porovnání s tradiční metodou výuky. V praktické části je navrhnuta projektová a tradiční výuka realizovaná na dvě skupiny subjektů. Za použití testové metody bylo zjištěno, jaké vědomostní úrovně žáci dosáhli a která vyučovací metoda byla úspěšnější.
    The thesis named 'Use of Project Teaching in Primary School' deals with conception of teaching and teaching methods. The theoretical part focuses on explaining the main theoretic terms relating to transmissive and constructivistic approaches to school education, i.e. the traditional methods of teaching and particularly the project method. The thesis aims to realize a pedagogical experiment, which tries to find whether project teaching influences the level knowledge of socially disadvantaged pupils and whether the project method is more successful in comparison with the traditional method of teaching. In the practical part, project and traditional teaching is designed and realized with two subject groups. Using a test method, it was found what level of knowledge the pupils reached and which teaching method was more successful.
    Dal.odpovědnost Brtnová Čepičková, Ivana, 1958- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla transmisivní pojetí vyučování * konstruktivistické pojetí vyučování * tradiční metody * projekt * projektová metoda * projektová výuka * kurikulární dokumenty * sociální znevýhodnění * pedagogický experiment * transmissive teaching approach * constructivistic teaching approach * traditional methods * project * project method * project teaching * curricular documents * social disadvantage * pedagogical experiment
    Forma, žánr diplomové práce
    MDT(043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00164176
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 25903300702590sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.