Počet záznamů: 1
Dítě v předškolním věku a jeho adaptace při nástupu do mateřské školy
Údaje o názvu Dítě v předškolním věku a jeho adaptace při nástupu do mateřské školy [rukopis] / Miloslava Říhová Osobní jméno Říhová, Miloslava, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2013 Fyz.popis 56 l. : grafy + 1 CD-ROM Poznámky Ved. práce Jarmila Hořejší Abstrakt Teoretická část bakalářské práce obsahuje charakteristiku dítěte předškolního věku, dále popisuje rodinu dítěte v předškolním věku a vázanost dítěte na rodinu. Charakterizuje mateřskou školu a dítě v předškolním věku, také nabízí informace o významu a o úkolech mateřských škol pro dítě. Popisuje přechod dítěte z rodiny do mateřské školy a také jeho nástup do mateřské školy. Dále se zaměřuje na adaptaci dítěte na mateřskou školu a na možnosti, které usnadňují adaptaci při nástupu do mateřské školy. Zabývá se reakcemi dětí v adaptační fázi, ukončením adaptačního období a významem adaptace. Praktická část na základě empirického výzkumu ve vybraných mateřských školách seznamuje čtenáře s pohledem rodičů na proces adaptace dětí. Tato práce poukazuje na význam rodiny a mateřské školy pro usnadnění vstupu dítěte do mateřské školy. The theoretical part of the bachelor?s thesis contains characteristics of a pre-school aged child, furthermore, it describes the family of a pre-school child and family ties. It characterizes the nursery school and a pre-school aged child and also informs about the significance and the role of the nursery school. The thesis gives a description of the transition of a child from a family to the nursery school and its joining of the nursery school. Futhermore, it focuses on the adaptation of a child to the nursery school and possible measures for making the adaptation to the nursery school upon joining easier. It also deals with the reactions of children in the adaptation phase, ending of the adaptation period and the significance of the adaptation. The practical part introduces the parents? point of view on the adaptation in selected nursery schools, based on an empirical research. This thesis points out the significance of the family and the nursery school for making the child?s joining of the nursery school easier. Dal.odpovědnost Hořejší, Jarmila (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla dítě * předškolní věk * rodina * mateřská škola * adaptace dítěte * child * pre-school age * family * nursery school * child adaptation Forma, žánr bakalářské práce MDT (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165315 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 1479 3300701479 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1