Počet záznamů: 1  

Obchodní značka

  1. Údaje o názvuObchodní značka [rukopis] / Jana Pospíšilová
    Osobní jméno Pospíšilová, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis48 l., [3] l. příl. : il., grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktHlavním cílem této bakalářské práce je porovnání míry loajality zákazníků k obchodní značce u rychloobrátkového a spotřebního zboží. V praktické části jsem provedla místní šetření, které jsem prováděla pomocí dotazníkového měření v Kralupech nad Vltavou a Ústí nad Labem. V těchto městech jsem zjišťovala postoje respondentů k obchodní značce a míru jejich loajality k obchodním značkám u rychloobrátkového a spotřebního zboží. Výsledky místního šetření ukázaly, že míra loajality zákazníků ke značkám rychloobrátkového zboží je ovlivňována především kvalitou zboží, zkušenostmi s předchozím nákupem a zvykem. U zboží spotřebního je míra loajalita ovlivňována především kvalitou poskytovaného zboží a službami, které jsou spojeny s nákupem. Součástí této práce je také teoretická část. V této části je popsána obchodní značka, její význam, budování, tvoření její hodnoty a dále vše co je se značkou spjato. Dále pak loajalita, spokojenost a věrnost zákazníků k obchodním značkám a také hodnota, kterou zákazníkovi poskytuje.
    The main goal of this thesis is to compare the degrese of loyalty to the trademark in FMCG and consumer goods. In the practical part, I conducted a local survey which was conducted by questionnnaire measurements in Kralupy nad Vltavou and Ústí nad Labem. In these towns, I, I investigated the attitudes of respondents to the trademark and the degree of their loyalty to the brands in FMCG and consumer goods. The results of local investigation have showed that the degree of customer loyalty to brands of FMCG is mainly influenced by the quality of goods, experiences with previous purchase and habit. For consumer goods is a measure loyalty primarily influenced by the quality of the goods and services that are associated with the purchase. The work includes a theoretical part, too. This section describes the brand, it is mening, construction, formation of this value and everything associated with the brand. Furthermore, loyalty, customer satisfaction and loyalty to brands names and also the value that is proveded to a customer.
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla obchodní značky * loajalita * hodnotový management * dotazníky
    Předmět.hesla hodnota značky * spokojenost * hodnota pro zákazníka * trademark * brand's value * loyalty * satisfaction * customer's value
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT658.626 * 005:330.133.1 * 303.622 * 172/174 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159251
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 56494212134562sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.