Počet záznamů: 1  

Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland

  1. Údaje o názvuAnalýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland [rukopis] / Michaela Skokanová
    Další variantní názvyAnalýza vlastní značky "K-Classic" společnosti Kaufland
    Osobní jméno Skokanová, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis49 l., [3] l. příl. : il., mapy, grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktPředkládaná bakalářská práce ?Analýza vlastní značky K-CLASSIC společnosti Kaufland? se zabývá charakteristikou značky K-Classic, její pozicí na trhu, analýzou konkurenčního prostředí a jejího hodnocení na základě povědomí u spotřebitelů. První část bakalářské práce vysvětluje proces strategického řízení značky, výklad pojmu značka, budování hodnoty značky a jejího udržení na trhu. Zároveň doporučuje použití nástrojů marketingové komunikace jako prostředku pro zvýšení povědomí o značce. Praktická část vysvětluje vývoj privátní značky, porovnává parametry privátní značky K-Classic s privátními značkami konkurence, analyzuje oblíbenost značky K-Classic u spotřebitelů a popisuje prvky značky. Tato část obsahuje návrh alternativ pro zvýšení oblíbenosti značky K-Classic.
    This presented thesis ?Analysis of own brand K-CLASSIC Kaufland Company? deals with the K-Classic characteristic signs, its possition in the market, competitive environment analysis and evaluation on the basis of awareness among consumers. The first part of the thesis explains the process of strategic brand management, interpretation of the term brand, building its value and persistence on the market. It also recommends the use of marketing communication tools as the means of increasing brand awareness. The practical part explains development of the private brand, compares parameters of the private K-Classic brand with private brands of competitors, analyzes the popularity of K-Classic brand with consumers, and describes brand´s elements. This section contains a proposal with options how to increase the popularity of the K-Classic brand.
    Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla spotřebitelé * strategický management * marketingová komunikace
    Předmět.hesla privátní značka * značka * positioning * hodnota značky * budování značky * private brand * branding * consumer * positioning * brand value * brand building
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.21 * 658.8:316.77 * 366-05 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159278
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 55664212134470sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.