Počet záznamů: 1
Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland
Údaje o názvu Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland [rukopis] / Michaela Skokanová Další variantní názvy Analýza vlastní značky "K-Classic" společnosti Kaufland Osobní jméno Skokanová, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 49 l., [3] l. příl. : il., mapy, grafy, tab. Poznámky Lic. smlouva Abstrakt Předkládaná bakalářská práce ?Analýza vlastní značky K-CLASSIC společnosti Kaufland? se zabývá charakteristikou značky K-Classic, její pozicí na trhu, analýzou konkurenčního prostředí a jejího hodnocení na základě povědomí u spotřebitelů. První část bakalářské práce vysvětluje proces strategického řízení značky, výklad pojmu značka, budování hodnoty značky a jejího udržení na trhu. Zároveň doporučuje použití nástrojů marketingové komunikace jako prostředku pro zvýšení povědomí o značce. Praktická část vysvětluje vývoj privátní značky, porovnává parametry privátní značky K-Classic s privátními značkami konkurence, analyzuje oblíbenost značky K-Classic u spotřebitelů a popisuje prvky značky. Tato část obsahuje návrh alternativ pro zvýšení oblíbenosti značky K-Classic. This presented thesis ?Analysis of own brand K-CLASSIC Kaufland Company? deals with the K-Classic characteristic signs, its possition in the market, competitive environment analysis and evaluation on the basis of awareness among consumers. The first part of the thesis explains the process of strategic brand management, interpretation of the term brand, building its value and persistence on the market. It also recommends the use of marketing communication tools as the means of increasing brand awareness. The practical part explains development of the private brand, compares parameters of the private K-Classic brand with private brands of competitors, analyzes the popularity of K-Classic brand with consumers, and describes brand´s elements. This section contains a proposal with options how to increase the popularity of the K-Classic brand. Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla spotřebitelé * strategický management * marketingová komunikace Předmět.hesla privátní značka * značka * positioning * hodnota značky * budování značky * private brand * branding * consumer * positioning * brand value * brand building Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.21 * 658.8:316.77 * 366-05 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159278 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5566 4212134470 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1