Počet záznamů: 1
Analýza image značky Škoda v Ústeckém kraji
Údaje o názvu Analýza image značky Škoda v Ústeckém kraji [rukopis] / Pavel Baume Osobní jméno Baume, Pavel, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 68 l., [18] l. příl. : il., grafy, tab. Poznámky Lic. smlouva Abstrakt Cílem této práce bylo analyzovat image automobilové značky Škoda mezi majiteli vozů této značky v Ústeckém kraji. Jinými slovy bylo cílem zjistit, jak tito zákazníci značku Škoda vnímají. Práce obsahuje definici značky jako takové a popis jejích prvků a přínosů pro zákazníka i podnik. Dále se věnuje analýze, resp. popisu a zhodnocení prvků značky, které konkrétně podnik Škoda Auto, a.s. v současnosti používá. Vybrané z nich byly hodnoceny na základě dotazníkového šetření. Nejvíce oblíbenými aspekty značky byly kvalita a spolehlivost, český původ a cena. Jako největší nedostatek značky je vnímaná paradoxně cena, což poukazuje na nejednoznačné vnímání tohoto atributu. I přesto by více než 60 % respondentů vůz Škoda svým známým doporučilo. Výsledky šetření obecně neprokázaly žádné skutečně závažné nedostatky značky Škoda, ale ukázalo se, že zde stále prostor pro zefektivnění a zlepšení její image existuje. The goal of this thesis is to analyse the image of the Skoda car brand among the owners of Skoda cars in the Usti Region. In other words, the aim was to find out how the customers of Skoda perceive the brand. The thesis first defines what a brand is, describes its elements and benefits for consumers and businesses. The second part is concentrated on description and evaluation of the brand´s elements that are currently used by the Skoda Auto company. The author made a survey by using a questionnaire to analyse the image of the selected brand´s elements. The most favourite elements of the brand are quality and reliability, the Czech origin and the price. The price is also seen as the biggest shortcoming which is quite a paradox that indicates ambiguous perception of it. Despite that over 60 % of respondents would recommend a Skoda car to their friends. The research did not discover any significantly negative shortcomings of the Skoda brand. But it was found out that there are still some opportunities for enhancing the brand image. Dal.odpovědnost Siviček, Tomáš (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla Škoda (automobily) * automobily * loga Předmět.hesla Ústecký kraj (Česko : 2000-) Předmět.hesla Škoda Auto * image * značka * slogan * Skoda Auto * image * brand * Usti Region * car * logo * slogan Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.126 * 629.331 * (437.315) * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160138 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5576 4212134480 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1