Počet záznamů: 1  

Analýza image značky Škoda v Ústeckém kraji

  1. Údaje o názvuAnalýza image značky Škoda v Ústeckém kraji [rukopis] / Pavel Baume
    Osobní jméno Baume, Pavel, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis68 l., [18] l. příl. : il., grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktCílem této práce bylo analyzovat image automobilové značky Škoda mezi majiteli vozů této značky v Ústeckém kraji. Jinými slovy bylo cílem zjistit, jak tito zákazníci značku Škoda vnímají. Práce obsahuje definici značky jako takové a popis jejích prvků a přínosů pro zákazníka i podnik. Dále se věnuje analýze, resp. popisu a zhodnocení prvků značky, které konkrétně podnik Škoda Auto, a.s. v současnosti používá. Vybrané z nich byly hodnoceny na základě dotazníkového šetření. Nejvíce oblíbenými aspekty značky byly kvalita a spolehlivost, český původ a cena. Jako největší nedostatek značky je vnímaná paradoxně cena, což poukazuje na nejednoznačné vnímání tohoto atributu. I přesto by více než 60 % respondentů vůz Škoda svým známým doporučilo. Výsledky šetření obecně neprokázaly žádné skutečně závažné nedostatky značky Škoda, ale ukázalo se, že zde stále prostor pro zefektivnění a zlepšení její image existuje.
    The goal of this thesis is to analyse the image of the Skoda car brand among the owners of Skoda cars in the Usti Region. In other words, the aim was to find out how the customers of Skoda perceive the brand. The thesis first defines what a brand is, describes its elements and benefits for consumers and businesses. The second part is concentrated on description and evaluation of the brand´s elements that are currently used by the Skoda Auto company. The author made a survey by using a questionnaire to analyse the image of the selected brand´s elements. The most favourite elements of the brand are quality and reliability, the Czech origin and the price. The price is also seen as the biggest shortcoming which is quite a paradox that indicates ambiguous perception of it. Despite that over 60 % of respondents would recommend a Skoda car to their friends. The research did not discover any significantly negative shortcomings of the Skoda brand. But it was found out that there are still some opportunities for enhancing the brand image.
    Dal.odpovědnost Siviček, Tomáš (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla Škoda (automobily) * automobily * loga
    Předmět.hesla Ústecký kraj (Česko : 2000-)
    Předmět.hesla Škoda Auto * image * značka * slogan * Skoda Auto * image * brand * Usti Region * car * logo * slogan
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.126 * 629.331 * (437.315) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160138
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 55764212134480sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.