Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků [rukopis] / Jakub Hladký
    Další variantní názvyAnalýza marketingového mixu privátních značek společnosti Kaufland Česká republika, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků
    Osobní jméno Hladký, Jakub, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis44 l. : tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktDne 1. dubna 2010 započal Kaufland Česká republika, v. o. s. s reklamní kampaní propagující výrobky privátní značky K-Classic. Tato kampaň byla zahájena celoplošně na všech prodejnách v České republice. Od této doby běží nepřetržitě až doposud. Hlavním cílem této reklamy je upozornit zákazníka na výrobky této privátní značky, která je k dostání výhradně v prodejnách obchodního řetězce Kaufland ve všech zemích, kde tento řetězec působí. Samotné reklamní kampani předcházely značné sortimentní změny v privátních značkách společnosti Kaufland. Již počátkem února započala plynulá obměna ostatních privátních značek za jednotnou značku K-Classic. V rámci category managementu nikdy před tím k tak výrazné změně nedošlo. Cílem této bakalářské práce je analyzovat prodej výrobků privátních značek před a po změně marketingového mixu těchto výrobků na filiálce Kaufland Česká Lípa.
    On the 1st of April 2010 Kaufland Czech republic started the private brand K-Classic product promotion. This promotion covered the entire area of the Czech republic including every Kaufland store. Since then the promotion has been going on. The main goal of this promotion is to inform customers about the private brand products, which is offered only in Kaufland stores exclusively. Before this promotion started large change had been done in range of private brands products. Within February 2010 the exchange of the private brands products into the one private brand K-Classic has begun. There was the first such exchange ever in Kaufland category management. This bachelor´s study goal is to analyze the sales of the private brand products before and after this change in these products marketing mix in Kaufland Česká Lípa store.
    Dal.odpovědnost Tišlerová, Kamila, 1968- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla výrobky * reklamní kampaně * sběr dat
    Předmět.hesla Privátní značky * marketingový mix * Kaufland * strategie * zákazník * Private brands * marketing mix * Kaulfand * strategy * customer
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.113.6 * 311.213.1 * 005.311 * 519.252 * 658.62 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159225
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 54914212134367sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.