Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu Zakázkového truhlářství

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového mixu Zakázkového truhlářství [rukopis] / Eliška Moudrá
    Osobní jméno Moudrá, Eliška, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis48 l., [7] l. příl. : grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktBakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu Zakázkového truhlářství. Cílem práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu daného podniku. Na základě této analýzy je vypracován návrh na zlepšení marketingového mixu pro zvýšení postavení na trhu. Bakalářská práce je rozdělena na čtyři části. Úvod, teoretická část, praktická část a závěr. Teoretická část se zabývá popisem jednotlivých nástrojů marketingového mixu, marketingovým průzkumem a analýzou SWOT Zakázkového truhlářství. Praktická část se skládá z popisu současného marketingového mixu společnosti, dále z marketingového průzkumu, jehož cílem bylo zjistit spokojenost zákazníků a jaký nástroj marketingové komunikace by byl pro Zakázkové truhlářství nejvhodnější. Poslední částí je návrh nového marketingového mixu Zakázkového truhlářství.
    This bachelor thesis deals with the marketing mix of Custom cabinetry. Its aim is to analyze various instruments of marketing mix of the business. Based on this analysis, I have drawn up a proposal to improve the marketing mix to increase the market position. The bachelor thesis is divided into four sections. There is introduction, theoretical part, practical part and conclusion. The theoretical part explains the instruments of the marketing mix, marketing reaserch SWOT analyse and analyse of competitive environment of Custom cabinetry. The practical part consists of a description of the current marketing mix, followed by marketing research. The aim was to determine customer satisfaction and marketing communications tools that would be most suitable for the custom cabinetry. The last part is a proposal for a new marketing mix of the Custom cabinetry.
    Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * ceny * marketingový výzkum
    Předmět.hesla marketingový mix * produkt * distribuce * propagace * analýza SWOT * pracovní proces * marketing * marketing mix * product * price * place * promotion * SWOT analyze * marketing research * workflow
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005.52 * 338.5 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159242
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 54904212134366sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.