Počet záznamů: 1  

Aplikace výchovně vzdělávacích programů pro mládež odcházející z dětských domovů

  1. Údaje o názvuAplikace výchovně vzdělávacích programů pro mládež odcházející z dětských domovů [rukopis] / Denisa Urbánszká
    Osobní jméno Urbánszká, Denisa, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis65 l. : [17] l. příl. : il. + 1 CD-ROM
    PoznámkyVed. práce Arnošt Smolík
    AbstraktTématem této bakalářské práce je aplikace výchovně vzdělávacích programů pro mládež odcházející z dětských domovů. Zaměřili jsme se na konkrétní čtyři dětské domovy v Ústeckém kraji. Cílem této bakalářské práce je zjistit jaké výchovně vzdělávací programy ve svém zařízení jednotlivé dětské domovy mají vypracované, zjistit jejich cíle a způsob aplikace, a také zda jsou tyto cíle realizovány jen ve ?skleníkovém? prostředí dětského domova. V teoretické části se zabýváme z dostupných publikací a pramenů teorií jednotlivých kapitol, které budou směřovat k empirické části bakalářské práce. V empirické části se zaměřujeme na výchovně vzdělávací programy jednotlivých dětských domovů. Výzkumným vzorkem bylo 52 mladistvých ve věku 15 ? 18 let. Na základě zjištěných informací výchovně vzdělávacích programů jednotlivých dětských domovů byl koncipován dotazník obsahující 29 uzavřených otázek. Hlavními položkami byly otázky týkající se pracovních kompetencí, kompetencí komunikativních a také spolupráce s programy napomáhající při přípravě dětí na odchod z dětského domova. S pomocí tohoto dotazníku se buď předpoklady potvrdily anebo vyvrátily.
    The theme of this thesis is the application of educational programs for young people leaving orphanage. We focused on a specific four orphanage in the. The aim of this thesis is to determine what educational programs in their individual facilities have developed orphanage, to identify their goals and method of application, and whether these objectives are realized only in closed environment of orphanage The theoretical part deals with the available publications and sources of individual chapters dealing with theory, which will be directed to the empirical part of this work. Empirical part is focused on educational programs for the orphanage. The questionnaires were 52 adolescents aged 15 - 18 years. Based on the informations, from educational programs for orphanage. 29 closed questions were created. The main items were questions about job skills and also communicative skills, and cooperation with supporting programs to help children abandon the orphanage. The goal of this questionnaire is to confirm or refuse assumptions
    Dal.odpovědnost Smolík, Arnošt (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla ústavní péče * diagnostický ústav * dětský domov * rodina * poruchy chování * adolescence * kompetence * výchově vzdělávací programy * institutional care * diagnostic institute * a orphanage * family * behavioral disorders * adolescence * competence * parenting education programs
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00124074
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 179443149957944sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.